Baka

2008-08-26 @ 09:11:54

Idag ska jag nog baka tror jag måste bara köpa lite ingredienser först, har inte riktigt allt eftersom det var typ evigheter sen jag bakade sist.. Det är så gott med nybakade muffins och sånt gott mumsigt!
Sötsugen just nu som ni förstår.. haha

vaknade i natt för att göra ett av mina tusen toabesök och blev så himla yr, trodde jag skulle kräkas, undrar vad det var för något, hmm men jag somnade efter en stund och nu känner jag inget.. himla skumt

kommer tillbaka sen:P

nu har jag bakat i alla fall en tigerkaka, blev sådär god men så är det alltid när man äter något man gjort själv, i morgon ska jag nog göra de där dumlemuffinsen malin gjorde häromdagen..

annars har det hänt så mkt idag..

ses i morgon...
kram


Kommentarer
Postat av: rooroo

ja baka igår. va riktigt roligt.. har inte heller gjort det på länge

2008-08-26 @ 09:30:02
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0