Godmorgon

2008-08-19 @ 08:19:34
Uppe tidigt dag också, kan ju inte ligga halva dagarna bara för att man är ledig, även om jag skulle vilja det:)

Idag händer det inte så mkt på förmiddagen, slappa och duscha. Kl. 13.10 ska jag ta bussen in till stan för att träffa Malin innan jag börjar jobba kl.16.00, mysigt för det var jättelängesen vi sågs, innan så sågs vi alltid men olika jobb, annat har gjort att vi glidit lite vilket är jättetråkigt för jag har alltid roligt med henne.

Jobbar mellan 16.00-19.15, slapp tid men det behövs i princip inte mer för att man ska bli trött nu för tiden,hihi.

Bebisen har inte rört sig så mkt just i natt så buffrade till magen i morse för att se om h*n reagerade och det gjorde h*n med massor av sparkar.

Kommentarer
Postat av: Malin

heeej gumman. Äntlogen har du me en blogg:) Roligt att läsa. Nu är de inte lång tid kvar:) Hur e de me dig? Kram

2008-08-19 @ 19:24:09
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0