Onsdag mitt i veckan:P

2008-08-27 @ 11:39:00
Idag började dagen med att cykla ner i regnet och beställa smörgåstårta till lördag då t familj kommer på inflyttningspartaj. hoppas bara att der räcker, brukar vara rätt snåla med såna grejor med jaja vi ska ju har kräftor o sånt osså...

Vi ska ju även till Ullared på lördag och handla massa saker till bebisen , till att börja med saker om man säger så. För mig är det inte lönt att handla några kläder haha får lägga min del på astrid lindgren filmerna som jag saknar, har interåd med alla men har 10 kvar, 1 kommer med posten nästa vecka så sen har jag 9 kvar och köper väl typ 4-5 där för de är billigast där. Fick även mina boxar med pippi och saktkråkan igår med alla tv-avsnitt samlade som inte finns på långfilm. samlar till mig nu men när bebisen kommit så här det hans eller hennes:)

Jag ska nog göra muffinsen sen, prova och se om dom är goda för då ska jag bjuda på såna på lördag osså:)

Bebisen sparkar heal tiden, eller i alla fall vänder och vrider på sig hela tiden,inte en lugn stund i magen nu hahah.. Imorgon är det den första föräldrarträffen får se hur det blir, hoppas att man får mkt info om förlossningen och amningen och så för jag är fortfarande helt lost när det gäller det ahha...

Kommentarer
Postat av: elina

jag ska börja jobba i osby ;D badvakt i simhallen halvtid men det är i alla fall något :) så jag hoppas du kommer och badar någon dag och inte minst sen med bebisen ! :D:D

2008-08-27 @ 17:48:07
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0