4 år och 7 månader

2008-10-12 @ 14:04:04
 Så länge har vi varit tillsammans idag, jag och T.. skitalänge, ojojoj...Tänk om bebben hade velat titta ut idag men det känns inte som det haha..

T är ute och fiskar med jesper i sin nya båt och jag sitter och vilar min rygg efter att vi städat bilen idag, även satt in bilbarnstolsfästet, var ju jättelätt. men det är bäst att ha det där så man vet att det är klart när man väl ska föda sen..

Det är jättefint höstväder ute idag men orkar ju inte ens gå ut och gå en liten runda utan att vara helt svett och trött.. Nä det får bli sen med barnvagn i stället..)

Vi var ju på middag igår det var jättegott men vi gick upp här ganska tidigt för vi var trötta och så.. sov inget i natt typ coh inte t heller, mitt fel, jag hörde allt och irrreterade mig på allt så det blev ingen sömn knappt! Får väl lägga mig tidigt i kväll om jag är trött...

kram kram

Kommentarer
Postat av: Mamma!

Hej Älskade Johanna!



De är snart dags, dina hormoner spelar spratt nu, du ska ju gå igenom en förlossning! Så ta de för vad det är, så är graviditetns gång! samtidigt är du nog lite orolig, för vad som komma skall! Så ta de nu lugnt o vila så mycke du kan, för sen blir de inget vila, bara när bebben vill!!



Tänker på dej, Kran Mamma!

2008-10-12 @ 18:29:29
Postat av: elina

det är sjukt nära nu, jag börjar bli nervös ;P

2008-10-13 @ 06:09:43
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: elina

kommer vi träffas snart ? :(

2008-10-13 @ 06:54:03
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: elina

johanna klockan är ganska mkt nu och du har ännu inte varit inne på din blogg ännu... det har inte dragit igång ännu va ??

2008-10-13 @ 09:26:36
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0