Baka

2008-10-08 @ 08:44:04
Baka hade jag tänkt göra idag, chokladbollar, havrekakor sen vet jag inte...hoppas de blir goda bara hii..

Igår skrev jag ett inlägg hur det hade gått hos bm men datorn fuckade sig så jag skriver det nu i stället..
Det gick bra, hade en annan bm idag för min var bortrest, så här låg det till idag:

Vikt: 14 kg sen inskrvning, 18 kg sen början
Hjärtljud: 140
SF(måttet på magen): samma som sist 36, magen sjunkit ner:)
Blodtryck: 117/60 ilr ngt hah..

Hoppas att det var sista ggn man gick dit men har en tid till bokad i v.40, får se om den behövs eller inte!:)

Ne nu ska jag börja baka så jag hinner med ngt idag, skulle behöva städa men det är en dag i morgon ossså...

see ya later

kram kram

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag hade också 36 i SF mått när jag var i vecka 38 :)

Absolut det kommer en knodd till frågan är bara när ;) ingen som vet hihi..

2008-10-08 @ 09:21:06
URL: http://sardnas.blogg.se/
Postat av: elina

johanna, jag längtar efter er bebbe :P

2008-10-08 @ 10:28:53
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0