Brio

2008-10-14 @ 15:13:50

Jag och t:s föräldrar ska ner till brios affär med där de säljer lite billigare nu i eftermiddag, t är ju inte hemma så vi åker ner ensamma, det är ju typ i byn så.. Se om man hittar ngt som vi behöver:)

Färdig med allt jag skulle göra + att jag tömt tvättkorgen och ska laga mat.. det blir kött med riven stekt potatis och brun sås, t beställning på mat haha..

Är jämt hungrig nu, äter sen är jag hungrig efter en timme igen och så håller det på, bebben är ett litet matvrak som sina föräldrar.. Hade jag kunnat hade jag ätit hela tiden och bara godis typ haha,,,

Undrar hur stort barnet är nu, hoppas det inte är för stort så det måste blir kejsarsnitt, jag vill föda normalt"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0