Fina höstdag

2008-10-06 @ 11:18:14
Ja det är verkligen fint väder ute, man skulle varit ute och gått en lång promenad men jag orkar inte, blir anfådd bara jag går tio meter haha, värst är det ner till tvättstugan och upp, usch det blite ju inte bättre av att man är förkyld heller haha! Men förhoppningsvis kommer det fler såna dagar när bebben har kommit så man kan ut och röra på dököttet och kanske får lite kondition!!

Har inte orkat ta en magbild ännu men jag ska göra det idag, ngngång när jag orkat dra mig in i duschen....

see ya later

Kommentarer
Postat av: elina

jo det har jag hört många säga :) man blir lite extra röd om näsan också ;) aa hon är verkligen pappig eller pappas flicka om du tycker det låter bättre hehe jag slutar mellan 12 och halv 1 imorgon. När ska du vara hos bm ? tänkte du ha skjuts ? ;P

2008-10-06 @ 11:34:22
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: mia

hihi, ja det syns ganska mycket redan. har två par vanliga byxor jag får på mig, resten sitter för hårt runt magen. =)



Hur långt har du kvar?

2008-10-06 @ 11:47:28
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0