Fredagen den 3 oktober är det i dag ...

2008-10-03 @ 08:53:54
.. om ngn ville veta haha! Dryg jag är jag vet! Känns som det är ngn som fyller år idag men jag kommer inte ihåg vem, grattis vem det nu är :) Idag är det 10 dagar kvar av hp sen går jag på semestern om ingen bebbe har kommit tills dess, vem vet?!

sitter och äter upp det sista av godiset från eko, åt frukost först idag haha! Är ju så gott..

idag så händer inget speciellt, ska ta det lugnt och ta igen de två dagarna i stan, blir ju sjukt trött av ingenting...

Drömde i natt om förlossningen, säkert bara för att vi var där igår, den var hemsk, det jag kommer ihåg i varje fall, kommer inte på hur det var nu men nu vill jag att bebbe ska komma så man får sniffa lite bebbe...

Går in i vecka 38 idag menkan tyvärr inte lägga in en bild för min sladd till mobilen ligger i en väska som t har tagit med sig till jobbet, typiskt! Han skulle försöka komma hem tidigare idag för han började en timme tidigare.. hopppas, sen ska en kompis till oss komma och kolla en grej med ett virusprogram på datorn ikväll...

skriver säkert mer sen..

kram kram

Kommentarer
Postat av: Mandy

Tack själv för den fina kommentaren!

2008-10-03 @ 12:57:48
URL: http://mandyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0