marabou mjölkchoklad

2008-10-07 @ 09:23:08
Det är gott det, åt upp det som var kvar sen igår och jam jam...konstigt nog hade jag lyckats spara lite...

Idag blir det bm kl. 15.30 men åker bussen redan 13.10 för att kunna komma i tid, får väl gå lite och glo i staden! T har fått ta ledigt men han måste kanske åka tillbaka till jobbet efteråt, får massa julgrejor som ska upp och byggas om osv. stackaren kom hem typ lver sju igår och körde härifrån 5 idag, han bara jobbar och jobbar...

Kunde inte somna igår kväll för bebben sparkade och bufflade i magen , o förvärkar hade jag osså men när jag väl somnat så var det lugnt...Tvättade alla nappar och nappflaskor eller rättare sagt kokade igår så att det också är klart, tror att jag har förberedet mkt nu men vet ju inte riktigt allt. BB väskan är inte färdig behövs kläder till mig och proviant till T och kläder till han... men får väl ta det precis innan vi åker in..

Känns som det är en evighet kvar samtidigt som det är nära, konstig känsla, vill ju bara ha ut en frisk liten bebis...

Kommentarer
Postat av: emlisch

haha..skönt o inte va ensam! Det är som du säger med ; skönt o ha nåt o skylla på ju. Packa väska? ooj..tänk när man hamnar där :) kramar

2008-10-07 @ 15:00:33
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: carro

jupp hehe galen i bebiskläder, o ja tycker inte det e för tidigt...

2008-10-07 @ 18:55:51
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0