Negerbullar

2008-10-14 @ 09:17:58

ojdå, jag skrev negerbullar inte chokladbullar, men det heter negerbullar, det har man lärt sig sen barnsben... i alla fall ska jag baka det idag igen, är så enkelt och t han åt upp alla sist så jag får nog göra dubbel sats eller ngt idag...

Har lite huvudvärk känner jag, sovit konstigt några nätter, liksom jättehårt en stund sen vakna och så fram och tillbaka till toa.. hah man känner riktigt hur bebben tryckerpå kissblåsan!

vad står mer på dagordningen idag?
* städa toan
* byta lakan i sängen

det var nog allt...

så idag har man inte hp längre utan semester, alltså bättre betalt, najs!!!!! gör inget med extra inkomst som dock inte kommer förrän i november men då ska det ju inhandlas juleklappar och så ska jag köpa de där julgradinerna jag ville ha från jotex...

elina du är sjukt i bollen, men härligt sjuk i bollen,..


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja igår va de helt lugnt me kräkandet. Stannade hemma idag me för ja måste stanna hemma o äta. ER helt slut så ja hade inte orkat jobba heller. NU e de inte lång tid kvar för dig:D

2008-10-14 @ 09:22:42
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja de kan ja verkligen förstå. Tillome ja tycker de går hur sagta som helst. hihi. Men snart när bebben har kommit då kommer de gå fort som bara den.

2008-10-14 @ 11:02:53
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja jag får väl gå till max eller mc sen. Om ja orkar men ja behöver komma ut lite, man blir lite friskare när man kommer ut med.

2008-10-14 @ 11:17:06
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0