V.40

2008-10-17 @ 09:02:20
Ja idag går vi in i sista veckan av graviditeten om man ser till bf, jisses ja! Tänkte igår på när man kollade på testet och det var ett plus, då var man i vecka 4-5 det är typ 35-36 veckor sen, då tänkte man mkt på att vara här där vi är idag men tyckte det skulle ta en evighet, det är en evighet ibland men just nu så känns det som det ändå gått snabbt! Tycker att jag varit tjock innan men nu tycker jag att jag är ännu tjockare, bebisen är nog stor, får snart inte plats hah..
Skillnaden från början och slutet är framför allt matlusten, i början mådde jag illa av allt, nu äter jag allt förutom blodkorv, bacon å nått mer, o hungrig är jag hela tiden just nu, mat och choklad, mumma mat...

Haha till ngt annat, var ju på middag igår och det bjöds på underbar tacopaj, jättegod var den och sen morotskaka till efterrätt som också var jättegod!!!

Idag ska jag vänta in t som skulle komma hem tidigare idag om allt gick som det skulle, kanske drar till ikea och köper en fåtölj till barnkammaren om inte så blir det i helgen i stället.. Sjukt att planera ngt nu känns det som för man vet ju aldrig vad som kommer att hända, kommer bebben nu eller om 3 veckor, för så länge till kan det vara innan de måste sätta igång det! Hoppas verkligen inte
Mtt egenräknade BF innan UL var ju i morgon den 18/10.... VI får se..

Känner för räk- och kräft kväll ikväll, får kolla med t om han med har lust, det tror jag för han tycker osså det är mummamat!

kommer säkert inom igen..
kram

Kommentarer
Postat av: emlisch

v 40 nu'? då ska ja hålla tummarna för att eran bebbe tittar ut snart nu:) de blir ju så att alla åker dit, o de flesta fastnar för samma saker. mm.. det tar emot lite o bara gå förbi flickkläderna..Men finns ju lika mkt fina pojkkläder så =) nope..den där nerven i rumpan e igång o spökar med mig så fort ja bara rört på mig en liten stund. Men de får ju gå, e typ bara sju veckor kvar om vi har tur :) man får stå ut me lite krämpor då..hihi. Hoppas ni får en bra dag! kramar

2008-10-17 @ 09:14:22
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: mia

jaa det var rätt jobbigt med värmen, men i slutet var det inte så varmt, som tur var =) men det hade det varit om jag hade gått tiden ut.. två dagar efter Theo föddes blev det skitvarmt igen =)

2008-10-17 @ 09:25:03
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: mia

ja vi får väl se.. man kan ju hoppas =D

2008-10-17 @ 10:05:56
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0