cirkus i magen

2008-09-09 @ 09:46:16

hela tiden cirkus i magen, vet inte vad h*n håller på med men det blir nog en liten gymnast:) har kännt att den hickar nu ett par ggr på bara några veckor, innan kände jag det inte alls! roligt så,  får knappt sova på nätterna nu, springer på toa typ en gång i timmen vilket är ganska påfrestande, går och lägger mig vid tio och vaknar vid nio men därimellan har man varit på dass minst 10 ggr, konstigt att man är trött va? hah men det är värt det, längtar tills en lill* kommer ut nu så man får mysa!

idag blir det städning av toa och slappa som vanligt, tröttsamt att vara hemma nu! men om jag åker inte till stan och går där några timmar så är jag helt slut efter det och en dag till, haha lite trist så sätt men men


Kommentarer
Postat av: Cilla!!

Hej!

Du levde me rövare i min mage, o ja sprang på dass lika ofta! Inte kul, men då visste man att allt var bra! Synd du blir så trött, men du är ju ganska så stor!! Du får trösta dej me att "hon" snart kommer!! Vet du va vi har köpt?? Jo, en stor pudel, han är 5 månader, o är så superskön. Roligt o ha nåt o syssla me, när Håkan jobbar o ungarna är i skolan eller är hos Monica!!!



Ha de så bra, o vila nu så mycke du kan, sen blir de inte mycke av den varan!! För du sov inte mycke när du var nyfödd, du vände på dygnet, o var alltid hungrig! Ler!!



Kram Mamma!!!

2008-09-09 @ 10:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0