enmanadkvar

2008-09-24 @ 10:08:27
haha borde byta namn, för idag är det bara en månad kvar till bf:P Kanske kommer tidigare eller senare... Just nu känns det som tidigare för jag har förvärkar varje dag, men det r ju naturligt!

Ska till Bm idag på vanligt kontroll kl. 16.00, får se hur mkt man har gått upp och hur järnvärdet ligger till.. Ska även utom rusta en runda först och säga hej till alla, de är så nyfikna, haha...gamla jobbekompisar som vill känna och klämma på magen, själv är jag inte alls sån när andra är gravida, inte alls, eller hur? lol

annars så blir det väl barnkammren ikväll, måla klart garderoberna, måla väggarna första ggn.
får se hur trött jag är när vi kommer hem om jag målar spjälsängen, blir ju aldrig av, blir så trött i mi rygg och foglossning kommer igång bara jag gett mig tusan på att jag ska göra det helt själv, senast fredag är sista dagen så den hinner torka tills vi kommer hem från ikea i helgen.

see ya later

Kommentarer
Postat av: elina

nej du ville aldrig klämma och känna på min mage... ALDRIG ;P hahahha

2008-09-24 @ 13:30:16
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0