Foglossning

2008-09-19 @ 09:52:19
Ja skulle ju lägga upp bilder på barnvagnen igår men efter att ha målat spjälsängen i nästan 3 h så var min foglossning riktigt ajajaj, skulle egentligen måla den en gång till idag men har ont så får vänta tills det har släppt!

Beehöver verkligen dammsuga här idag så det får jag göra så gott det går, baksidan på graviditeten detta, usch ja mig, men när jag jobbade var det riktigt hemskt de sista veckorna, kunde inte röra mig efter en hel dag på jobbet. Det har blivit bättre sen jag gick hem och det gör inte alls lika ont och inte lika ofta, så när man väl går på ett projekt så kommer det vare sig man vill eller ej. Men man kan inte ju inte bara göra ingenting då blir man ju knäpp + att hemmet måste städas och barnkammaren måste blir klar, även och t och hans föräldrar gör rummet så...

Så idag blir det dammsugning och damning samt skaffa bibliotekkort, haha! Ja då kan man kanske läsa lite, även om jag är sämst på att lämna tillbaka dem igen.. hehe

Ikväll blir det väl god mat och mys..

återkommer kanske sen:P
kram

Kommentarer
Postat av: Cilla!

Hej Älskade barn!



Önskar jag vore där så jag kunde hjälpa dej lite!

Du MÅSTE ta de lungt, skit i dammsugningen, de kan väl vara tills du mår bättre?? Du måste vara rädd om dej o bebben!!

Tänker mycke på dej! älskar dej!!

Kram Mamma, Håkan hälsar o säger att du ska vara rädd om dej!!

2008-09-19 @ 10:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0