Grattis Johanna 20år

2008-09-22 @ 11:07:13
Grattis sötis på 20 årsdagen, hoppas filip han bjöd på frukost på sängen nu som han lovat!

Mår allmänt illa och är trött idag osså, så himla jobbigt för jag vill måla spjälsängen igen så den blir klar, men min rygg är ju som den är, dumma foglossning, får se om jag orkar idag eller i morgon..

Idag blir det lite tvättning och lite undanplockande,.
Göra köttbullar ikväll, har inte gjort det på år haha.. se om de blir goda..
Ska nog börja packa bb-väskan idag med så man har börjat åtminstone, vet ju aldrig när det händer och då kanske man står där...

Vädret suger idag osså men det är skönt för då har man en anledning till att vara inne:P

kramkram

Kommentarer
Postat av: elina

haha min väska blev aldrig färdigpackad ;P inte förrän precis innan vi skulle åka in :D neas kläder var nerpackade men inte mina :P hihi

2008-09-22 @ 13:28:38
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: sofie

oj, hade ingen aning om att du var gravid men jag klickade runt lite på internet och hamnade här.. men va kul, får följa din blog go se vad det blir :D

2008-09-22 @ 13:52:14
URL: http://sofieinengland.blogg.se/
Postat av: elina

a jo jag kommer ihåg det ;P egentligen behöver man ingenting mer än till sig själv men det är kläder till bebisen om man vill att den ska ha sitt egna :) det du behöver ha med dig är en jävla massa styrka ;P

2008-09-22 @ 14:16:57
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0