grattis sven 60 år

2008-09-10 @ 11:34:47
Ja idag  fyller t pappa 60 år och är nere i grekland som jag skrivit innan, skickade sms i morse och grattade honom. Han har beställt räkbomber till oss så vi får fira här hemma när han firar där borta.... så omtänksam! dock får jag äta min ensam då t ska vara iväg hela dagen, först jobb sen fotbollen vm-kvalet mellan sverige och ungern på o'learys ikväll, så jag är ensam.. äh jag klarar mig, får kolla på alla programmen om förlossningar då dör han kan inte se det så jag brukar inte då se det... 

imorgon är det föräldrarkurs igen, blev ju inget förra veckan då bm var sjuk så det är en till gång efter denna...

så idag blir det tvätta lite, äta lite chips och läsa skvallertidning osv....

i natt fick jag sova lite mer,var nog "bara" på toa 3-4 ggr:)

Kommentarer
Postat av: elina

hur dags ska du va där ? börjar ju inte jobba förrän klockan 14 :) men ska ta bussen imorgon igen... :( kramis

2008-09-10 @ 19:05:06
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0