Hormoner

2008-09-14 @ 12:35:37

Idag är en dag med massor av såna, hormoner!
Gråter av allt, satt å kollade på reprisen av idol och började gråta när ngn sjöng I´m yours jättebra och när hon den där Anna bergendahl sjöng och grät när hon gick vidare så storbölade jag, brukar ju aldrig böla för sånt!  Åh jag kan lova att snart så är jag sur eller glad igen tills jag bölar nästa gång!

Dagen började inte så bra med bråk med T vilket ledde till att jag grät i typ 1 timme innan det gick över, är svullen om ögonena och ser allmänt schaskig ut. Men vi har blitt sams nu och han är ute och fiskar med jeppe. Lisbeth och sven är ju som sagt hemma nu med, dom är ute och plockar svamp där jag och T var i går och plockade lite grann:)

Fick min parfym, can can av paris hilton, luktade faktiskt jättegott! sjukt nöjd! fick även en mortel av träs om var handgjord och sen hade T beställt en rosa sarong till mig som var jättefin.

Hade jätte mkt sammandragningar/förvärkar igår, har haft det innan men det har inte varit så mkt! det kommer och går och förbereder än på det som komma skall!

Nä nu ska jag se mer idol:P


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej Älskade barn!



Inte lätt de här, du har inte långt kvar nu ju, så humöret går ju upp o ner!! Är de inte tråkigt när du är ensam så mycke??? De hade ja tyckt! Här är så vidrigt tråkigt när Håkan jobbar, o ungarna inte är här! Känner ju ingen här, o folk är ju allmänt konstiga i en sån här lite by!!



Va nu rädd om dej, o du får absolut inte bli uppskärad, de kan sätta igång alltihoppa!!

Älskar dej, o saknar dej! Kram mamma!!

2008-09-14 @ 15:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0