igår och idag

2008-09-04 @ 08:33:12
igår var jag ju som sagt i stan med julia och elina, Nea med förstår, kändes som gamla goda tider.. hah låter som om man är hur gammal som helst hah..

idag ska jag hämta elina vid bussen kvart i elva innan hon börjar jobba klockan två, hon vill se hur vi bor.. inte så jätteväl städat nu men men.. 

köpa lite glass å tugga på eller ngt, är inte sån som har massa grejor hemma för då äter jag bara upp dem haha..

bm gick bra...
gått upp totalt 11kg sen inskrivningen och 14-15 sen början...upp går det!
sf mått var 32(måttet på magen)
bebisens hjärtljud runt 150

köpte en jättefin vad man ska säga mjuk overall som har öron och svans i grått luddet material till bebisen med mössa till, lägger in bild senare idag om jag hinner:)


see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0