Körkortstillstånd

2008-09-23 @ 10:08:44
Fick ju startpaket på körskolan av min mamma i 20 årspresent och behövde då ett körkortstillstånd som jag senare fick avslag på för att de tyckte jag hade konstig syn, har efter det inte fått tummarna ur röven för att gå till optikern. Igår fick jag helt plötslig ett beviljat körkortstillstånd, de måste ha omprövat det eller ngt, för synen är ju bra men testet blev lite konstigt! Gött i varje fall, nu har jag det 4 år framåt, så nu kan jag börja läsa på teorin igen och så småningom så ska t och en till gå handledarkurs men det får vänta några månader, tills bebisen kommit och blivit lite större. Ngn gång nästa år:P forhoppningsvis har jag körkort inom 2 år om allt går som det ska:)

Idag skulle ja ha målat spjälsängen igen men vi ska slipa lite till ikväll i rummet där den nu står så jag får vänta.. Så idag ska jag äta godis, haha, slappa som vanligt, duscha som vanligt och i morgon ska vi till bm:P

Bebisen rör sig och trycker neråt typ hela dagarna nu, vill väl ut snart, och snart ska den ju ut med! Vill sniffa bebis nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0