Mamma Mia

2008-09-10 @ 16:21:17
vill bara komma utanför hemmet lite, så har raggat folk som vill gå på bio, antingen i k-stad eller bromölla eller osby, men ingen som kan eller har råd till det, har egentligen inte jag heller men jag vill kunna unna mig ngt nu när jag bara går hemma.. men till slut hittade jag ngn att gå med, johanna, togges brorsdotter:) wihooo...

vi ska se Mamma Mia, alla säger att det är jättebra och jag har velat se den länge nu:) t är ju på fotboll och kommer inte hem förrän sent så då har jag ngt mer att göra än att sitta här och häcka:)

kram kram

Kommentarer
Postat av: elina

jag hade jätte gärna velat men har jobbat på mammas jobb idag så är trött nu :( sorry att jag inte svarade på smset, min mobil är cp... kramis

2008-09-10 @ 19:01:21
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0