Oj, vad många ni var som kikade in hos lilla mig igår..

2008-09-30 @ 09:32:02
Ja så många som läste min lilla blogg igår, vad skoj, även många som lämnade en kommentar.. Jätteroligt! Älskar att läsa andras bloggar också, gravidbloggar och mammabloggar och alla andra bloggar som man kan följa,..

Tack till alla er som tycker att barnkammaren blivit fin, är ganska nöjd själv, har även uppdaterat rummet lite med blommor och lampa i fönstret och idag ska en tavla upp ovanför för sängen om en lampa i taket ska upp. Sen väntar jag på att t ska köpa hem en fårfäll fråna Rusta som vi ska på golvet för att värma upp lite.. hihi och sen ska vi köpa en fåtölj som jag kan sitta och amma i:) o t mamma ska måla en tavla, har ju bara hennes tavlor i hela lägenheten typ med nalle puh som vi ska hem. o sen ska dörren bytas ut till en vid "dragspelsdörr".. hah så lite är det kvar men det går snabbt.

Började även packa bb-väskan igår, så svårt att veta vad man ska ha med, men det får bli som det blir haha,,Man vet ju inte om det händer tidigare eller vi kommer gå över tiden... Bäst att vara lite förbered! Kan ju inte packa ner mina kläder för just har jag inte så mkt som passar så det används ju hela tiden...:P

Idag blir det städning, behövs verkligen.. tråkigt men ett måste.

I morgon blir det mys med flickorna två elina och malin l. Ska även inom clas ohlson(mitt jobb) och ta resten av mina semesterdagar mellan hp och mammaledigheten, hp:t går ut den 13 oktober och ska börja ta ut fp den 23, dagen innan bf, så mina resterande dagar går inte precis där, najs...extra money! vill ju inte att de ska bränna inne hah..

see ya later
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0