vatten

2008-09-21 @ 15:29:50
har börjat få vatten i mina fötter och vader, kännt lite i förra veckan men igår när jag varit uppe länge och så såg man det verkligen, hade haft leggings på mig och man såg liksom ränderna efter dem och det har man aldrig innnan. T brukar få massera mina fötter nu på kvällarna, de är ömma av all vikt som är extra samt vattnet som kommer. Känner mig just nu som en stor val även om t säger att jag är vacker hela tiden så känns det inte så.. Igår var man ju finklädd för första ggn på evigheter och det kändes okej men vad enkelt det är när man bara kan dra på sig ett par jeans.. Jeans ja vad gött det skulle vara att kunna ha på sig ett par jeans.. gnällig är jag märker jag!

Jobbigt nu men allt är värt det, för snart kommer vår bebbe:P frisk och glad hoppas vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0