Dålig på att blogga

2009-04-01 @ 08:59:56
Det är jag det, vet inte varför jag inte bloggar, ingen lust kanske, inget vettigt att skriva?

I fredags var vi på bvc och tyra vägde 7810g och var 69 cm lång!! Lång tjej!

Min vikt står still men nu har jag gett mig fan på att jag ska!!!



Tyra myser i sängen , Tyra på väg till gammelmormor, Tyra glad i sängen, Tyra myser på golvet med sina leksaker



Tyra sover gott, Tyra sitter själv på sitt sätt, Tyra sitter i sängen(Stolt)



Tyra nu på morgonen, Tyra i sin fem myror outfit(mössan liten:( ) Tyra igen nu på morgonen

Imorgon ska vi in till stan och träffa marie och olivia..

kramkram

Kommentarer
Postat av: Malin

vilken söt liten kicka hon är :) längtar tills jag får träffa er två :)

2009-04-01 @ 19:59:29
URL: http://muppmuppmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon är ljuvlig.

2009-04-02 @ 08:25:03
Postat av: Jenny

Vi får hjälpas åt och peppa varandra i viktnedgången! Önskar er en härlig vårig fredag! Många kramar Jenny

2009-04-03 @ 11:57:32
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0