Ingen bra början på dagen...

2009-04-17 @ 09:16:51
Nej inte alls, sötsugen så in i och ont i magen och allmänt konstig i kroppen:( Kunde inte hålla mig så det blev en bulle och en kärleksmums som vi hade i frysen...:( kasst!! Jag som skulle köra stenhårt nu innan sommaren, nej i morgon är det färska tag igen.. Var tvungen att berätta för ngn annars känns det som om jag ljuger för mig själv och alla andra:(

Tyra är min guldklimp, älskar henne så mkt, nya saker som händer hela tiden, det nya är banka med leksakerna i golvet och sparka på allt och alla... Hon är väldigt mammig just nu med, hon gnäller inte när hon är hos andra men hon liksom drar sig till mig och sträcker ut armarna..

Hon har börjat med välling nu och kräker inte alls lika mkt, det står 6 mån men nan 2 räcker helt enkelt inte till:S
Hennes matrutiner är så här nu:

Mål 1- välling 80-100 ml(hon äter inte mkt efter att hon vaknat)
Mål 2- gröt 1 portion
Mål 3 - pure 1 burk
Mål 4- fruktpure 1 burk
Mål 5- gröt 1 portion
Mål 6(om hon inte somnat)- välling 165 ml

sen får hon välling 165 ml på natten 2 ggr- så hon äter fortfarande mkt på natten...

nu sover hon och här sitter jag, ska ut på promenad sen i alla fall, då känns det inte så hemskt!!
grattis louise på 21 årsdagen
kramkram

Kommentarer
Postat av: louise

haha, man kan ju hoppas men tror tyvärr inte det är någon risk. Det är ett stort paket som ligger under sängen;)

2009-04-17 @ 10:23:09
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Nej första dygnet så sov han så skönt så vi ville inte väcka han. Sen andra så åkte vi hem innan den tiden. Pallade inte vänta 4 timmar på att bara bli fotad.



Kram

2009-04-17 @ 17:33:10
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

hoppas du får en fin söndag



kram

2009-04-19 @ 13:31:41
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

haha.. det är ju tur att smaken e som baken iaf..hihi! ja tycker det är kul när de e lite folk i rörelse..o så e de så fint i köpingsvik. alltid varit där sedan vi var små så skulle gärna vilja föra den traditionen vidare me min egna lilla familj =) hoppas du mår bättre idag. kramis

2009-04-19 @ 14:41:43
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0