Regn, buhu

2009-04-08 @ 06:30:18
Trist att vakna när det har regnat, vi vill ju ha sol sol sol!!

De senaste dagarna har vi försökt vara ute så mkt som möjligt i solen och det är jätteskönt, tyra leker på filten (filtarna) på gräset, sover i vagnen och känner på allt:)

Tyra äter jättebra, massor haah hon älskar det, nu är det nya att försöka krypa, ser jätteskoj ut...

Igår fick tyra påskpaket från mamma, med massor av fina sommarkläder, behövdes verkligen för vi har inte mkt tröjor eller bodys i 74 som tyra har nu:) Pyjamaser är det osså knapert med, ska till ullared den 25 så då blir det lite handlat till tjejen och förhoppningsvis ngt till oss med! tyra ska vara hos gudmor och gudfar!

Imorgon ska jag in till stan och träffa malin f sen ska vi vidare till joel o maria en timme sen ska vi till min gumor, tyras fadder stina och äta middag... Mysdag!!

Idag ska jag städa lite, har rensat och skrubbat hela veckan på olika ställen, spis osv.
Igår köpte jag även lite fräscha vårblommor så här till påsk, tulpaner blev det som jag satte i vas med lite ris, sen gjorde jag även påskarrangemang i en kruka- fint så..P Pyntar inte så mkt till påsk, men servetter, handdukar och påskris blir bra och blommorna så klart!

lite skrivet nu så här på morgonkvisten, tyra myser i sängen, ska gå och göra henne sällskap..

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0