1 mån till bf

2009-12-03 @ 12:01:45
Ja idag är det 1 månad till beräknat datum(bf), hoppas att den lille/a stannar inne tills dess och får sin egen månad:)

Börjat tänka mkt på förlossningen nu, jag är inte rädd, men jag vet att det gör jävligt ont o det tog sån tid förra ggn så hoppas på lite färre timmar, men bara hon/han är frisk... Drömmer mkt om att det kommer rekordsnabbt denna ggn i stället, att vi inte hinner in eller ngt...
sen tänker man ju alltid på om bebben är frisk därinne, tycker det är jättedåligt med bara ett ul, mkt händer från v.18 till v.40!! men det finns en del saker som inte syns på ul osså, typ down eller damp... men man får tänka positivt och hoppas allt är bra,...

Idag har tyra fått sin spruta mot influensan, hoppas på att hon klarar sig från biverkningar, men troligen blir hon dålig som de flesta barn blivit.. bunkrat upp med alvedon har vi... Hon blev ledsen redan när hon såg sprutan och sen skrek hon till och det kom ngn tår sen var allt bra igen, skulle ju sitta och vänta i 15 min sen osså, alla andra satt stilla hos sina föräldrar utom tyra som skulle kolla allt haha, o jag som är höggravid är ju jättesnabb efter haha....

nä nu ska jag busa lite med tyra innan hon ska sova middag, som jag hoppas att hon gör i 2h så jag kan vila för promenaden upp och tillbaka till vc tog på mina foglossning! Ibland skulle man ha körkort!

kram på er

Kommentarer
Postat av: *elina*

aja men damp johanna ? ;P det märker du väll inte när barnet är nyfött ändå haha du är söt ibland ! :P Puss o kram

2009-12-03 @ 15:16:37
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Evamy - Livet med Alva och hockeyspelarn

det går nog fortare med 2an, det har jag hört iaf :)

Hur mår hon efter sprutan? Alva mådde hur bra som helst. Ingen feber eller nåt!

2009-12-03 @ 16:09:42
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Petra

Ser du väntar en tjej till :)ungerfär samtidigt som mig,jag väntar en till tjej som e bf 1 jan detta blir mitt fjärde men man är alltid orolig inför förlossn o allt ändå!kram

2009-12-03 @ 18:26:46
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

hihi..så spännande!är ju så man själv går o längtar o väntar tills det är dags för dig nu! Nu är det inte alls långt kvar ju =) HAr oxå hört att förlossningen går fortare när man fött ett barn innan, ska hålla tummarna för att så e fallet för din del med =) VA? fick ni sitta o vänta i en kvart? De tycker jag att vi borde fått gjort när elliott fick sin spruta med. men det var de minsann ingen som sa nåt om..tänk om han hade fått en allergisk reaktion på vägen hem eller nåt usch ännu ett exempel på hur inkompetenta de är på bvc här hemma =/ hoppas ni får en trevlig kväll! kramis

2009-12-03 @ 20:42:55
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Malin

Herregud en månad kvar!! Vi måste ses innan dess:) Nästa vecka kanske?

Kram

2009-12-03 @ 20:45:08
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: *elina*

ja självklart förstår jag vad du menar gumman :)

2009-12-03 @ 21:52:43
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

ja precis, o inte hade jag en tanke på det! eftersom de inte sa nåt så trodde jag att de inte va nån fara! Allt är bara bra här annars, fredag idag ju =) i eftermiddag ska vi eventuellt åka o köpa lite ramar till elliotts studiofoton =) o sen är de kalas här både lördag o söndag. VAd händer hos er? kramis

2009-12-04 @ 08:28:16
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0