Julgodis och Gina tricot + vinterjacka

2009-12-01 @ 19:38:53
Gina tricots hemsida var kanon, fick kläderna redan idag.. snabb leverans alltså!!
Har inte hunnit ta kort på dem ännu men gör nog det i morgon:)

Idag så fick jag ett ryck och satte på mora träsk till tyra och gjorde julgodis, det blev trillingnöt och vaniljfudge med chokladöverdrag... har aldrig gjort det innan,.. Tyra var jättesnäll och blev först rastlös när jag var färdig efter ca. 1,5 h:) hon som aldrig brukar låta mig göra ngt typ... T tyckte om båda tvp men jag tyckte att det var helt misslyckat men nu har jag provat haah.... I helgen ska vi göra lusskatter och pepparkakor samt knäck... wihooo...

Hittade för övrigt min vinterjacka som jag hade efter förlossningen förra året och den sitter lite tajt men det går, hah det ska ju bli kallare nu så nu går det inte med min vårjacka längre haha...

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0