Ekobaby.se

2009-01-22 @ 13:42:09


Fick nyss min leverans från ekobaby, den innehöll en rosa pyjamas till min prinsessa.
Fin härlig rosa färg fast att ekologiska kläder brukar vara lite tråkiga i sin färg, skönt material, jättefin!
Kanon att de även skickar i ekologiskt material samt ekologisk papper på kvittot/följsedeln!
De har superbra service osså, jag fick gratis frakt när jag nämnde de i min blogg tidigare, men det kom inte upp så jag mejlade och de fixade det direkt, trevliga!

Detta var pyjamasen!

Kommentarer
Postat av: emelie o elliott

hehe..aa vars =) vår lilla heffaklump, de e skönt o se att han växer. innan va han mest skrynklig i skinnet nu är han valkig istället.hihi

2009-01-22 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0