Ändrat julkläder igen,..

2009-11-19 @ 19:36:39
Jag var inne i stan idag och såg klänningen jag beställt från H&Ms hemsida och den var inte alls din i verkligheten så hittade en ny inne på polarn och pyret, lite dyr men det var vad jag letat efter!! Å sen kan man faktiskt använda den sen med för den är inte bara julig som många andra julkläder så därför unnade jag mig denna till tyra, får jag väl ångra sen när man inte har pengar kvar haha,,,

Denna blir det med röda pippistrumpbyxor från åhlens som jag köpt innan och en röd tofs i håret, enkelt och fint!! Ville hitta madickens julkläder när hennes lillasyster kommer på julafton men detta var det närmsta jag hittat hittills!!



Nu sover tyra efter en lång dag i stan och t ligger på spikmattan och jag sitter här:)
Trött och öm men vaken haha,..

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va fin den va!

2009-11-19 @ 20:18:58
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0