Gina tricot med födelsedagspengar

2009-11-30 @ 11:00:21
Jag fick 500 kr av t föräldrar i födelsedagspresent så jag kunde handla vad jag ville och jag handlade lite på Gina Tricot som jag kan ha förhoppningsvis lite nu men osså efter bebben har kommit, man blir ju inte sig själv direkt haah,.. dock går det inte att kopiera in bilderna så får ta kort på dem senare:) roligtt handla lite nytt till sig själv, även om det är svårt att inte handla till tyra eller bebben haaa... första ggn jag beställer från nätet av dem, ngn som har erfarenhet av deras webbshop?

en fin tunika i rött, kanske till julafton?

 ett rött linne (älskar dessa linnena, billiga och bekväma)

 ännu en röd tröja, lång så man döljer magen efter förlossningen, haha man är ju inte så fin:P

kram på er:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0