Julhandling på Rusta:)

2009-11-22 @ 06:53:05

HJÄRTA GOD JUL
lite juldekoration:P

TOMTE  61CM
61 cm hög:) har velat ha denna så länge jag kan minnas och i år blev den min!!

TOMTE 3-P 6CM 
3 småtomtar till ljusarrangemang

STJÄRNA PÅ FOT VIT
från äntligen hemma i veckan

JULMATTA RUND 100CM JUTE
julgransmatta ska vara i säckväv!!
JULKULA 18 CM
fast i röd och guld som man hänger i fönster:)

TOPPSTJÄRNA SILVER/GULD
 julgransstjärna i silver

Längtar massor till det är pyntdags nästa helg, jippy!!
åh på torsdag fyller jag hela 22 år, haha


Kommentarer
Postat av: Malin

Va fin den kulan va som ska va i fönstret. Har tittat efter lite olika grejer o ha hängandes i fönstret. Men de e ingen lampa i den? Kram

2009-11-22 @ 10:43:21
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

heeej=) va mkt fint du köpt fån rusta! det finns verkligen en djungel av julpynt därute ju!

Tack så mkt för kommentaren! haha..ja man får passa på å hinna så mkt som möjligt när man lagt honom på kvällarna. Och jag är sådan så när jag väl börjat o pynta så vill jag ha det klart =) hoppas allt e bra med er? kramis

2009-11-25 @ 09:05:53
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0