LÅNG helg= trött mamma

2009-11-02 @ 10:30:18
Ja i fredags åkte t till ullared och handlade kläder till sig och i lördags åkte jag till ullared och handlade kläder till bebisen och tyra- rättvist va? haha nej jag kan ju inte handla till mig och jag älskar att handla barnsaker, blev en dyr affär men rolig...
handlade nytt babygym i plast från fisherprice står i källaren så har inte tagit kort på den nu... men här är ett litet urval av vad jag köpte...


vinterskor o stövlar från sko-boo, filt till bebis *2, skötväska,regnställ(stort så hon kan ha det länge)

termobyxor, overall

köpte julsaker och lakan till barnen och filmer och julklappar m.m.

var bortbjudna på lördagskvällen till en mysig stuga så farmor o farfar vaktade tyra när hon sov... jättemysigt och roligt hade vi!!

idag är både jag och tyra trötta=slappedag...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0