Uppdatering önskelista!

2009-11-27 @ 20:17:39
ja här kommer en liten uppdatering av listan, vi är nu klara med julklapparna till tyra, skönt!!

Duplo lego
Playskool leksaker
Bultbäda
Spis med köksredskap   farmor och farfar köpte spisen med hello kitty på i julklapp och vi köpte grytor i julklapp(check)
Barbapapagradiner+påslakanset juniorsäng - påslakanset finns på jysk för 150 kr mått ca. 115*130
Mätsticka gärna rosa:P
Pippi påslakanset juniorsäng
Prinsessa påslakanset juniorsäng- påslakanset finns på jysk för 150 kr mått ca. 115*130
Mora träsk dvd
Disney klassiker filmer-hör av er om vilka nr.
Bord + Stolar-har redan en stol i lila/rosa så gärna som matchar:)
Handdukar med barnmotiv
Bollhav

Vi var på eko idag, jag tyra och farmor och farfar(tyras) och kollade och handlade lite, köpte bla. julgardiner till köket för 39.95 för 2 pack panelgardiner o sen köpte jag en mitt första år bok till bebben i magen, likadan som tyra fick av hennes mormor med nalle puh på, inte göra skillnad haha.. vad köpte jag mer? hmm skumtomtar, chips, jultabletter till bordet i köket, tandkräm:) m.m.

sen körde vi inom rusta osså när vi körde hem och där köpte jag ljus för det glömde jag i helgen så jag kan göra lite fina ljusarrangemang och sen köpte jag rosa kulor som jag ska ha i sovrumsfönstret hos oss, vi har ju en rosa ljusstake där eftersom temat är rosa därinne så passar det inte med rött men då blir det lite julkänsla därinne med:)

Nu har vi precis ätit pizza för att fira min födelsedag som var igår, men kunde knappt äta ngt, de senaste dagarna har jag inte kunnat äta så mkt, bebisen tar mkt plats nu ahah...

nu är jag så trött så det blir en tidig kväll för mig, skulle vilja sitta uppe och se idol men får väl se vem som åker ut i morgon:)

kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi köpte me dom gardinerna för 39 på eko:P

2009-11-29 @ 11:12:37
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0