v.30 och tyras sista vecka på första året...

2009-10-21 @ 11:57:41
Ja nu har vi gått in i v. 30(29+2) och i måndags var jag på glukosbelastning, sent tycker jag men men.. usch vad det smakar illa men det gick bra, har gått upp 11 kg sen inskrivning... och sf är 28 nu...

var även hos tandis i måndags, lagade ett hål, usch slarv, jag som aldrig haft hål, men bedövningen tog bra så det gjorde inte så farligt ont...

tyra fyller ju som sagt 1 år på söndag vilket innebär att detta är hennes 52:a vecka sen hon föddes, hon är underbar!

lite bilder kommer här osså:


v. 30 (29+2)

Fullt koncentrad tjej som kollar på mora träsk i sina fina nya barpapapa kläder som numer säljs på h&m osså fast för en billigare peng...

Suddig bild men hann inte ta innan batteriet tog slut, hittade toarullen och det var superkul.. haha

Kommentarer
Postat av: emelie o elliott

wow, vilken mage =) tänk att nu när hon snart är ett år så blir hon även snart storasyster..tiden bara rusar iväg =) kramis

2009-10-21 @ 12:36:16
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Gossipmom.se

Så fin magen är! Och så söt hon är när hon sitter där på golvet med allt toapapper omkring sig!



Önskar er en toppendag!

2009-10-22 @ 10:43:01
URL: http://www.gossipmom.se
Postat av: emelie o elliott

de blir inge med lösenordsskyddet, hade de blivit de så hade du självklart fått lösenord =) har bestämt mig för att strunta i vad folk tycker o tänker. Det är ju min blogg, o hade folk tyckt illa om den så hade de ju inte läst den! Får ta de som en komplimang istället, det är ju roligt att folk härfrån tycker det är trevligt o läsa om våran vardag. hoppas allt e bra med er o att lillsessan får en fin födelsedag i helgen! kramis

2009-10-22 @ 12:52:38
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0