BVC

2010-04-15 @ 18:15:52
Ja dagen började 4.30 för mig och otto sen vaknade tyra 6.15 då somnade otto igen, så då fick tyra välling och jag passade på att sortera tvätt och diska nappflaskor och klä på tyra:) sen när otto vaknade dammsugade jag och sen gick vi till ÖF och mös lite. Fick gå lite tidigare för vi skull ju till BVC med tyra på 18 mån kontroll, tyra var lite rädd först men sen släppte det, vikten är nu 12470g och 85 cm lång, så hon har gått upp 2 kg sen sist och växt 5 cm:) Märks på kläderna, byxorna börjar bli för korta i strl 86 så det var bra att jag bara handlade 92 i ullared:) Hon fick ju osså spruta vilket hon tyckte gjorde ont men hon var jätteduktig, har bunkrat upp md alvedon, än så länge ingen feber...

Gick hem och lagade pasta till lunch och sen sov vi middag allihopa, när vi vaknat gick vi ut och handlade blöjor och annat nödvändigt, fy vad dyrt det är med nödvändiga barngrejor!

Sen lagade vi mat och åt, nu är tyra ute med pappa och leket, otto har somnat och jag sitter här!


Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

gud ja skulle va död om ja skulle behöva gå upp 4.30.

haha ja är som en zombi om klockan är 7 :P



sv: hihi vikterna är uppe på bloggen nu :)

2010-04-15 @ 21:00:10
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0