Mkt på gång

2010-04-13 @ 08:29:22

Igår var det så fint väder så vi var på promenad på fm och beställde tårta till dopet, sen städades balkongen och gjordes fin för sommaren:) När barnen sovit så gick vi ut ännu en runda och köpte korv o bröd som vi sedan grillade, otto bäddades ner i babysittern så han slapp ligga i vagnen när han var vaken. Sen gick jag iväg med johanna och simmade en timme, jätteskönt var det, jättelängesen nu så det ska bvi fortsätta med:)

idag på morgonen har otto var jättegnällig, det har han inte varit mer än ett par ggr innan, men nu sover han igen. vi ska snart ut på promenad igen med johanna, mitt mål på 81 kg till söndag måste ju nås;)

ikväll ska jag och t mamma och tyra till ikea och handla dekoration till borden till dopet.
Imorgon kommer malin och wille hit och myser lite beroende på när de kommer kanske vi går till ÖF innan eller så blir det nog att dammsuga igenom för här är så dammigt, på kvällen kommer prällen och ska prata om dopet.
Torsdag är det först ÖF sen BVC med tyra på 18 månaderskontroll+vacc.
Fredag har jag antagligen en gnällig febrig dotter, varenda gång innan har det varit så,så varför skulle det bli skillnad denna ggn?
Lördag storstäda, duka borden
Söndag hämta tårtan 9.00, dop 11.45 sen fika här hemma

Fullt upp hela veckan!

kramkalas i solskenet


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tänkte om vi tar bussen som går 9:55 från stan? Nästa går inte förrän halv tolv. Vilket passar er bäst?

Kram

2010-04-13 @ 17:29:20
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0