Permission

2010-04-21 @ 21:03:19
Ja tyvärr blev tyra så dålig tills lut så vi åkte in på sjukhuset och las in, är hemma på permission och hon är mkt piggare. Hon har fått dropp och det hjälpte till slut hon orkar knappt gå eller sitta och mkt dryck och mat får vi inte i henné. Men nu får vi kontakt med henne och hon svarar och skrattar och leker en liten stund innann hon lägger sig igen.( Förhoppningvis blir vi utskrivna imorgon över telefon.

Nu är T med dålig + att han fått ryggskott.

Otto som jag saknat så mkt är nere hos farmor och farfar så han inte blir smittad.

Jag ska snart gå och lägga mig så jag får lite sömn, har haft en hemsk vecka som inte är över

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

gud va hemskt, hoppas hon blir bättre snart!

2010-04-23 @ 00:16:06
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0