ingen bra start

2010-02-15 @ 10:20:21
NEJ ! i morse värmde t ottos mat och kom in till oss och i samma veva vaknade tyra och t fick ge honom medan jag somnade om henne, bara det att det var tyras välling som otto fick!Han åt ca. 200 ml av 1 år fullkornsvälling!

Ringde sjukhusrådgivningen och de sa att om man han började kräka häftigt och så skulle vi ringa ambulans om inte skulle vi gå upp til bvc och prata med dem när de öppnade, sagt och gjort efter 3 timmars jobbig väntan åkte vi upp till bvc som sa att det inte var ngn fara alls, han kan få diarre men det är ingen fara! Varför sa de så inne på sjukhuset då? drygt!

Nu mår han bra, lite gnällig men har äntligen somnat!

usch vad klantigt! så nu står tyras välling inte i närheten av ottos!

och som vanligt när det blir jobbigt så blir jag som ett godismonster, vill bara ha, är sådär nu, vill ha massor, kan inte ta mig till affären och här finns inget, jag vill ha!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0