Klickade hem...

2010-02-10 @ 15:21:52

Ja de är ju så fina, hittade dem på nätet äntligen där de inte var slut!

Name it Klänning Jamilla barbafamiljenVit strumpa med spetskant
till tyra

Name it Byxa James grön velour barbapapaName it Body Jameson vit m barbafamiljenSnuttefilt 1-p olika mönster 76*76 cm
Till Otto
(egna snuttefiltar, han har använt tyras rosa tills nu haha)
skulle egentligen behöva handla bh och byxor till mig som jag bara har en av varda att använda:( men har inte råd just nu, barnen behövde kläder först. så jag får fortsätta tvätta det varannan dag för annars har jag inget att ha på mig mer än mjukisbrallor som iofs går bra här hemma men inte om man ska träffa ngn:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0