Staden

2010-02-12 @ 06:39:09
Ja vi var i stan hela dagen igår, fick skjuts av torgny in som började senare. Träffade vicki och liam, en arbetskamrat som osså är mammaledig. Vi gick runt och bara mös och shoppade. Var på Polarn och hittade en del kul för presentkortet + lite till:)

En vinterbody med tillhörande byxor och strumpor på rea
En mössa till otto
Tights i randigt till Tyra
Randiga strumpor till Tyra

Sen var vi på H&M:

Köpte två tunikor för 49,50 kr /st till mig
En BH
Leggings till mig
En body till otto
En tröja med mimmi på till Tyra, tyvärr fanns inte tightsen i hennes strl. kanske finns nästa gång
Ett skärp med rosett för 49,50 kr till mig
En sommarklänning för 49,50 kr till Tyra
(inget av det på rea)

Vi åt kinabuffe men jag åt typ inget för otto vaknade, så jag överskred inte mina points, haha.

Inne på Kappahl köpte jag:

En grön body med musse till otto

Vi var inne på name it och åhlens men inget handlades.

Vi mötte upp Louise som jag fick overallen som jag köpt och bärselen som jag lånat:)
Tack Sweetie! Hoppas det ordnar sig med allt!


Sen gick vi in på Lindex, där handlade jag:

4 body i strl 68 till otto

Vi var även inne på JC och där handlade jag:

2 brottarlinne för 199 kr till mig(dom är så sköna)

Sen bar det av hem, då jag och torgny var hos kommunen och skrev på faderskappapprena, som man måste gör när man får barn och inte är gift!

Tack gumman:)

En del handlat idag med men T betalade mina kläder för jag behövde det verkligen.

Tack honey!

När jag kom hem låg barbapapa kläderna i brevlådan, gick snabbt, dock fick jag fel body, det var barbapapa men inte den med hela body full utan den där det står barbapapa, orkar inte bråka så jag tar den, den är fin den med:)

Nu säger mina barn, mat och bad!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0