Award!

2010-01-28 @ 08:09:14

Fick en award av min kära barndomsvän Sandra!

Den som får denna award ska göra på dette viset:
1. Kopiera awarden på sin blogg

2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!


1. Jag blev mobbad som barn
2. Är sockerberoende
3. Jag var nästan döv som barn
4. Har varit med i viktväktarna alldeles för många ggr
5. Har legat hos röda korset redan kl.21.00 för fylla utanför balders
6. Tänker kanske göra bukplastik för min gravidmage som bara hänger
7. Shoppar alldeles för mkt

Jag ger min award till emlisch, malin L, Mamamad, Petra, Sofie, Louise och Tova


Kommentarer
Postat av: emelie, elliotts mamma

tack så mkt =) har gjort en liknande award förut, men kan väl ta o göra en till! kramar

2010-01-28 @ 08:51:26
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: malin

jag saknar dig meeed! är så ledsen att jag inte kunnat hälsa på den nykomna än :( jag kommer antagligen hem till påsk, runt den 1 april :D när döps lilla otto? stor kram!!

2010-01-28 @ 09:09:54
URL: http://muppmuppmalin.blogg.se/
Postat av: Tova

Haha, vilken rolig lista :) alltid skoj med "oväntade" fakta om folk!



SV: Nja, fortfarande tänker jag tillbaka en del på förlossningen... det känns liksom som att man inte vet om man ska skratta eller gråta åt det hela. :P

Det är läskigt när jag tänker på allt som KUNDE gått snett i situationen, men försöker iställer vara positiv och glad åt att allt slutade så BRA :)

2010-01-29 @ 17:35:01
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0