Mer besök.

2010-01-19 @ 11:26:44

vill bara säga att jag älskar mina barn:)

i helgen har det varit mer besök, i söndags var min gudmor och hennes dotter här och fikade, otto fick en tröja och en body och två par byxor o en blå babyfilt! Tyra fick en fin bok!

även t:s kusin kom med sina barn, tyra lekte med dem i 2 h... av dem och deras familj fick otto, en stickad tröja, ett par byxor och två bodys! Tyra fick en båt med klossar som man kan ha i badet.

igår var även t:s brorsdotter här och kikade:)

fick även ett stort paket av barnens mormor med en massa kläder till både tyra och otto,
tyra fick även en väska med halsbandarmband och solglasögon, allt med hello kitty.
 
nu är t ute med tyra i snön, hon behöver rastas lite, otto sover. sen när tyra sovit middag tänkte jag ta ut henne på en lite tur, egentid med mamma.

i morgon ska vi äntligen koppla bort airbagen på bilen så vi kan åka ngnstans allihopa, igår var vi tvungna att handla lite, så vi körde till älmhult men kunde bara ha lillkillen med oss så tyra fick vara hos famro och farfar.

på torsdag väntas en tur till staden för att handla lite kläder till killen, har inga killkläder i hans storlek alls, han ärr ju så stor så han kommer nog ha 62 inom ngn månad och då gäller det att ha lite hemma, vi har bara lite lite i storlek 56 men det är bara i neutrala tråkiga färger eftersom vi inte visste könet. Har blivit tipsad om engelbrektsboden? eller hur det stavas om att där finns mkt fina och billiga kläder, får la kolla därmed.

sen tänkte vi passa på att besöka mitt jobb och t:s jobb så det får se våra underverk!

godissugen har jag varit ända sen förlossningen, bara choklad i huvet hela tiden, men får ta tag i kilona senare..

kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Du får säga om de va nått. Den engelbräcktsboden eller hur de stavas. Ja har aldrig tittat där inne. Vet iNte ens va dom har.

kram

2010-01-19 @ 15:01:52
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: emelie, elliotts mamma

åå..låter som ni verkligen har de supermysigt =) jamen ta och gör de- det blir jättebra =) kramis

2010-01-19 @ 16:04:04
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: elina

Har också tänkt kika in på engelbrektsboden, får se vad du säger om det hihi ;) nu har det kommit förhiner imorgon, ska in till skolan i alla fall :0/ Men som det ser ut nu så har jag hemmastudier onsdag och torsdag nästa vecka om det kan vara något som passar ? :) Togge börjar jobba på måndag igen eller? Puss o kram

2010-01-20 @ 08:23:51
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0