det där med sömn

2010-06-17 @ 13:20:30
ja just nu vill mina barn inte sova så länga stunder och vaknar jämt samtidgt så man inte kan somna om dem.

nätterna är fullt med ledsen tyra som har ont i munnen och otto som vill ha mat eller tycker att det är morgon!!

mitt tålamod just nu är inte stort, försöker hålla igen.

skönt med semester snart men med en gubbe som är sur och nervös för något som ska ske om några månader så skulle han gärna få vara på jobbet i stället, nej det vill jag ju inte men varför ska han ta ut det på oss?förstår att det är mycket att göra men ska detta förstöra hela sommaren bara för att en chef på jobbet är dum i huvet? det är ju ngt postivt som ska hända men med sån prestationsångest som han har så...

ja jag är lite sur just nu men det går över snart haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0