Hässlehåla

2010-06-01 @ 08:04:07

Igår var jag och barnen med matilda och tindra i hässlehåla för att käka lite lunch, blev fläskfilé på casablanca. Med tåg tar de ju bara 13 min dit och 13 min hem, lagom!

Blev lite gående i affärer när ALLA barnen sov, matilda köpte lite barnkläder på H&M och Lindex. Jag köpte endast en sjömansdräkt i form av bodysuit på Lindex, måste hålla koll på pengarna fram tills väla den 29 juni,) Otto ska förhoppningsvis ha den på studenten på lördag, óm det blir så fint väder som de har sagt att det ska bli!

Är så skönt att lära känna nya människor i sin egen ålder där man bor, Matilda är 86:a och jag 87:a så det passar utmärkt, humor har hon också. Hon gick tom i kristianstad på C4, dans, hon är en av de normala på C4;)


Idag har jag plockat upp gåstolen och monterat ihop den till otto, han älskade den, tyra med haha;)

Vi ska inte göra ngt alls idag tror jag.

Ngn som vill umgås i morgon?

 


Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella

jag umgås gärna. Har inget planerat. Har du funderat på någon av vagnarna eller togge vill itne alls?

2010-06-01 @ 09:44:02
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

haha, hur många vagnar har de där nere egentligen;) nu har jag redan svarat på ditt sms men jag ses gärna imorgon och bella är inte på dagis!!

2010-06-01 @ 11:58:47
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: MLE

Hejhej

tack för kommentaren i min blogg, ja det är inget roligt den där gulsoten men tur att det gick så lätt att få bort. Ha det bäst -MLE-

2010-06-01 @ 15:41:42
URL: http://livetfranminsida.blogspot.com
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

tack =) haha..ja visst är de duktigt av oss att pricka in de så bra? nämen, de är väl så när man försökt ett tag att man inte längre bryr sig om de blir samma månad som sonen är född =) här erbjuds alla som är gravida ultraljud o KUB test runt v12, sen är de upp till var o en om de vill göra't eller inte.. =) hoppas ni har en mysig lördag ute i solen! kramar

2010-06-05 @ 14:01:47
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0