Semester

2010-06-28 @ 20:45:06
Ja som ni märker är det semester;) härlig väder har vi fått också;)

vad har hänt då?

vi har shoppat, ätit, sovit, badat, solat, varit på väla, firat midsommar som var jättehärlig, imorgon ska vi till skånes djurpark och på torsdag ska vi äntligen få träffa lille wilsoón och på fredag så ska vi till stina och äta middag och sova över där.

håller så smått på att packa lite in i husvagnen till vår kommande semester, mkt som ska med!

tyra har en pool iträdgården som hon älskar :)

vi var å badade i osby sjön i söndags med och tyra åkte rutschkanan själv ner i vattnet där jag så klart tog emot. jag åkte med henne en gång och det gick skitfort, jag tänkte inte på annat än att hålla tyra ovan vattenytan;)

nä nu ska jag däcka på soffan..

kram

Kommentarer
Postat av: s a n d r a

jag mår baaara braaa! ;}

2010-06-30 @ 11:46:44
URL: http://englaliks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0