skånes djurpark

2010-06-01 @ 07:57:45
Vi var på skånes djurpark i lördags, tyra fick sitta i skrindan och otto i brio race med täcke så det blev mjukare, skönt att slippa syskonvagnen. Tyra var helt stum i början men sen satte hon igång och tyckte det var jätteroligt(tror jag) vi hade en liten fika/lunch med oss och tyra kunde inte sitta still men lite fick hon i sig haha. Det var ruskigt kallt men vad mysigt vi hade, björnungarna busade för oss och älgarna fick mat precis när vi gick förbi:)

En mjukglass slank ner och vi tog 2 lotter och vi vann på ena, en liten groda som tyra själv valde;)

Det är så bra med skånes djurpark för man betalar bara 200 kr per vuxen sen kan man gå in hur många ggr man vill det året, bara man sparar biljetten;) Så en tur på semester lär det bli.

När vi kom hem så var tyra så trött och ville ha välling redan 17.40!!?? och hon somnade innan 18.00 och otto vid 18.30, o de sov hela natten, förutom när otto fick mat;) Så det är ett riktigt sömnpiller att vara ute en hel eftermiddag och kolla på djur...

Jag och T fick helt plötsligt massa tid till oss själva så vi tog en öl resp. cider och satte oss nere på svärföräldrarnas altan, de var iväg, och spelade kort och gjorde hemmagjord pizza, sen vid halv tio var jag så trött och gick och la mig;) Ja jag vet att det är tidigt för att vara lördag men när man har 2 små så tar krafterna slut.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0