den ena för stor den andra för liten...

2010-03-01 @ 13:58:27
Haha ja jag bytte ju tunikan för att den var för stor och köpte en anna tröja som nu är för liten:P så jags ska byta igen!det blev ingen blazer, fanns inte kvar i svart samt att den inte satt som jag ville..Köpte i alla fall en annan tunika och en klänning på 70%, najs!

Köpte iaf en sänghimmel till tyras säng, hennes nya säng:)

Jag är sugen på att gå och festa lite, ngn som är med på det? i slutet av mars ilr ngt?

barnen sover, jag har sovit en timme med dem men snart drar det i gång igen:)

kramkram

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja vi hittade en del=)



Ja e på ,me o festa:P



Kram

2010-03-01 @ 17:28:13
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0