Efterkontroll +vägning

2010-03-22 @ 10:43:20
Hej hej alla, hoppas helgen varit bra?

Idag är det dags för efterkontroll, lite försenad men måste göra det nu, vill ha prevetivmedel som jag inte mår piss av och se så att allt ser bra ur därnere:P

Hinner inte med vägningen idag på vv så vägde mig hemma, -2 hg 82,7 kg alltså, inte megaresultat men har haft det krångligt med sockersuget på sistone som kommer av sömnbristen och slarv! Men köpte dextrosol nu för att se om det hjälper att ta en sån, det sägs ju att det ger lite energi och blodsockret går upp. så det ska testas nu, så blir det vägning på vv nästa vecka hoppas jag. Annars får det vägas hemma igen, vet att den inte riktigt stämmer men på ett ungefär.

Men vill vara på 81 kg när det är dags för dop, för då har jag gått ner alla gravkilon, ngn som vill vara med i kampen mot kilona?

kram

Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella

jag är med!

2010-03-22 @ 13:58:13
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0