Jisses vad han växer

2010-03-29 @ 09:33:42
Ja nu har jag fått börja ha 74 i bodys till lillkillen och månag byxor i 68 passar inte runt magen:( tur att jag k öpte 74 när vi var i ullared, men skulle behöva mer byxor(mjuka) i 74 så nästa månad måste jag nog handla lite mer kläder till lillkillen. Ändå tycker jag han har stannt av lite, ´men växer gör han ju ändå men inte riktigt lika fort.

Tyra har feber idag med och är allmänt trött och gnällig:(

Otto vaknade av att tyra skrek i morse kl.4 så t fick ta honom medan jag somnade om tyra som sov till tjugo i 7, i mellan där gick jag upp och gav otto mat och då somnade han så jag gick och la mig igen och sov lite innan tyra vaknade, lite lyx!

T började från och med idag kl.7 i stället för 6, inte mig emot, mer hjälp på morgonen:)

kramkram

Kommentarer
Postat av: Therese

Visst går det fort med storlekarna! Jag hade massor i 62 men hann inte använda det alls nästan. Nu har han 68 och det sägs att de ska kunna ha det tills de blir 6 mån. Jag tvivlar på det.

Tur att det finns tradera:)

2010-03-29 @ 11:20:22
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0