jopp

2010-03-20 @ 07:41:07
ja igår var jag i stan o träffade elina, mys!!!!!
vi fikade på duvanders och sen ick vi lite i affären innan hon skulle hem o tvätta.

jag kom hem med mössan från pop till tyra
pippitröja från nameit till tyra
skor till tyra(till DOPET)
en skjorta till mig

sen åkte vi ut till rusta där t jobbar sen åkte vi till willys och handlade lite blöjor o sånt, fick kontroll på självscanningen, men klarade mig! usch man blir nervös!

la in en ny beställning på H&M till mig igår på två blommiga klänningar för 99 kr/st
o jumpsuiten, haha tänkte kolla om jag ser klok ut i den, går ju alltid att skicka tillbaka!

måste bara lägga in en åsikt, skåneexpressen har nya bussar, med dubbla dörrar, gött tänkte jag! men sen när man väl kommer in, så är det större plats, kanonbra MEN det är en stor avsats som vagnarna och rullstolarna ska stå, på typ 20-30 cm hög, lätt att komma ut där? visst är det bra att barnen och de handikappade kan se ut men hur lätt är det att komma upp där?
 
idag ska vi nog passa på att vara ute lite, annars händer inget!

kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0